Naprawdę jaka jestem nie wie nikt :)

Moje zdjęcie
Jak na kobietkę przystało miewam swoje humorki raz nosek zwieszę na kwintę raz uśmiech posyłam słodki czasem nóżką tupnę leciutko czasem ustąpię zwyczajnie obrażę się potem na chwilę malutką chcąc "przepraszam" usłyszeć błagalne to taki mały teatr kobiecy na który mądry mężczyzna pozwala graj jednak by nie na plecy a na kolana faceta powalać...!

sobota, 5 kwietnia 2014

Radosna twórczość ;)

   
   Kurcze no wiem, że mamy już wiosnę i powinnam robić dekorację Wielkanocne, ale aniołków nigdy nie za wiele ;) taki optymistyczny i powstał z niczego :) 


Oczywiście niezbędną jest skrzyneczka z Lidla :P Serdecznie pozdrawiam miłą Panią ekspedientkę, która podarowała mi już drugą ;) 


Nie mogło też zabraknąć mojego niezastąpionego pomocnika :) Laili :P 

 

Efekt końcowy prezentuje się następująco ;) 


Chęć wyzwala, albowiem chcieć to tworzyć ;) 
PAULINAMAJEWSKA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz