Naprawdę jaka jestem nie wie nikt :)

Moje zdjęcie
Jak na kobietkę przystało miewam swoje humorki raz nosek zwieszę na kwintę raz uśmiech posyłam słodki czasem nóżką tupnę leciutko czasem ustąpię zwyczajnie obrażę się potem na chwilę malutką chcąc "przepraszam" usłyszeć błagalne to taki mały teatr kobiecy na który mądry mężczyzna pozwala graj jednak by nie na plecy a na kolana faceta powalać...!

sobota, 5 kwietnia 2014

Zamówienia nadal aktualne ;)

Serdecznie zapraszam do zapoznania się z moją twórczością. 
 Maluje na zamówienie obrazy, obrazki bezpośrednio na ścianie oraz robię ręcznie malowane kartki okolicznościowe gdyby ktoś był zainteresowany proszę
o kontakt na 
                                               majewskapaulina13@gmail.com 


przykładowe kartki                                          przykładowe obrazy


format A3

 
Świeżo po skończeniu a następnie po oprawieniu.
Mój i jak widać nie tylko mój ulubiony kotek z kromką chleba :) A3

Wiejski smuteczek :) A3

format A0



Motyw malowany bezpośrednio na ścianie...




1 komentarz:

  1. Fajne te malowidła na ścianie :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, tak trochę jakby w podobnym kierunku :) http://makemycard.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń